Social Icons

Pages

Saturday, July 20, 2013

Pendapatan melalui internet...

Bila saya review blog saya ni.. tengok statitstik selain bufet ramadhan post paling tinggi adalah menjana pendapatan melalui internet.. Lebih kurang hampir 1.5k juta view post tu masa tengok statistik dan tak kurang ada juga orang emel saya bertanyakan pasal mystery shopping..

Sejak saya serius dengan kerja hakiki saya, jarang saya melihat blog dan juga emel yang berkaitan dengan post-post di sini.. dan bila dah lama sampai bertahun-tahun mestilah saya lupa pasword emel.. huaaaa maklumlaaa makin tua ni makin banyak benda dilupai..huhuuhu

Memandangkan banyak view pasal pendapatan melalui internet ni.. Nanti saya akan kupas kembali isu ini dengan cara-cara yang terkini yang mungkin boleg digunakan untuk anda.. saya ni tak rajin nak buat..hehehe kalau tak banyak dah duit online nie.. tapi sempat lah merasa sampai bole beli iphone hehehe.. ingat dah ade mobile rajin la menulis.. hrmmm lagi malas ada laa hehehe tapi iphone berbaloi untuk fotografi.. 

Adios.. Selamat bersahur dan berhujung minggu...

No comments:

 

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of avlcreative.blogspot.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.
SorrY!! goMenDasaI.. Maaf.. Atas kecelaRuan Bahasa Yang digunakan.. Saya menulis mengikut keselesaan dan ayat2 yang terkeLuaR di waktu itu..hehehhehe