Social Icons

Pages

Monday, January 18, 2010

TiKaM Belakang...

"Kita seringkali menganggap sesuatu yang luaran itu nampak cantik dan baik sudah semestinya yang terkandung di dalam baik. Kita seringkali salah mentafsir sesuatu tanpa melihat isi tersirat."

Perkara demikian seringkali terjadi dalam kehidupan. Kadang-kadang rasa macam dah berhati-hati tapi terjadi juga. Yelah kita tak boleh nak lawan takdir Tuhan tapi selagi boleh mengelak dari terkena baik mengelak kan.

Tapi bagi aku walau macam mana pun kawan yang datang aku masih memberikan sedikit kepercayaan. Sorry la beb, bukan tak nak kasi 100% cuma aku tak tau korang ni sahabat ke seteru yang hanya datang nak memusnahkan hidup orang.

Satu yang paling aku benci dalam berkawan, bila kawan nak tikam belakang. Depan mulut baik manis ibarat pijak semut tak mati. Tapi yang sebenar hipokrit dan sanggup mempergunakan kawan demi kepentingan peribadi. Lagi-lagi kalau pasal kerja, sanggup memfitnah kawan semata-mata nak cepat naik. Agak-agak la kan, tau la nak naik cepat kalau prestasi bagus takpe juga, ni mulut jer pandai cakap tapi "NOTHING".

Bukan aku nak marah, tapi kadangkala rimas. Rimas hingga aku pun lemas..huhuhu

1 comment:

~ ReD ~ said...

betul3...
rimassssss!!!!!!!!!!!!!!

 

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of avlcreative.blogspot.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.
SorrY!! goMenDasaI.. Maaf.. Atas kecelaRuan Bahasa Yang digunakan.. Saya menulis mengikut keselesaan dan ayat2 yang terkeLuaR di waktu itu..hehehhehe