Social Icons

Pages

Wednesday, January 20, 2010

...................

Kadang-kadang jiwa rasa sepi
Bila menyendiri di malam hari
Mengenang hidup ini
Yang kadang-kadang lari
Dari sasaran sendiri


bukan nak salah takdir
bila gagal dalam sesuatu
cuma merenung di mana silapnya..

apakah aku tersalah langkah
apakah aku tersilap memilih..
aku buntu sebab aku masih kabur
mencari jalan keluar..

Memang bukan senang untuk satu kejayaan
bukan mudah aku ingin mencapai kesenangan
banyak dugaan yang perlu aku tempuhi
yang kadang-kadang
aku terpaksa bermula semula
yang kadang-kadang terpaksa
menebalkan muka
demi sebuah cita-cita

Ya Allah..
Kuatkan hati ini kembali
Biarkan semangat yang penuh keazaman
kembali mengisi ruang-ruang kosong itu..

No comments:

 

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of avlcreative.blogspot.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.
SorrY!! goMenDasaI.. Maaf.. Atas kecelaRuan Bahasa Yang digunakan.. Saya menulis mengikut keselesaan dan ayat2 yang terkeLuaR di waktu itu..hehehhehe