Social Icons

Pages

Saturday, September 5, 2009

cupcake ilkap

lama aku tak mengadap blogger ni untuk mencoretkan sesuatu di sini.. Nak kata banyak keje kat tempat kerja baru ni tak lah sangat.. Bulan puasa takde program sangat kat ILKAP.. Mungkin masih belum ade idea untuk mencoretkan kembali pelbagai cerita..

Setakat ni aku masih dengan kegilaan bermain Farmville kat Facebook.. Semalam kelakar betul.. Tengahari tu saje bercerita tentang cupcake kat Fida.. tetiba dia excited betul nak buat siap minta izin dengan Puan nak buat kat pantri office.. Dan kebetulan di bulan ini kami xde banyak keje kitorang pun buat atas izin puan..hehehehe

Buat pertama kali membakar cupcake dengan microwave banyak betul dugaan.. first batch cupcake jadi biskut chipmore sebab terlalu lama masak..hehehhe kemudian bila second batch baru jadi..heheheh memang sedap laaa.. termasuk dengan membuat icing untuk cupcake tersebut.. kemudian Farhana ade bercerita tentang cheese cake non baked punyer version ala-ala secret recipe.. aku memang teruja sampai cari resipi tersebut... Alhamdulillah dapat dan aku dalam proses nak cuba buat this week..huhuhuh Nanti da berjaya aku upload picture kat sini.. kat bawah ni aku sertakan pic cupcake yang kitorang buat semalam..hehehehe ni amik dari FB Far..kawan office aku yang semalam juga hari terakhir dia.. Sebab dia pindah SPRM.. hehehhe akhirnya aku xjadi pindah dan aku bagi dia ganti tempat aku..huhuhuh

No comments:

 

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of avlcreative.blogspot.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.
SorrY!! goMenDasaI.. Maaf.. Atas kecelaRuan Bahasa Yang digunakan.. Saya menulis mengikut keselesaan dan ayat2 yang terkeLuaR di waktu itu..hehehhehe