Social Icons

Pages

Tuesday, July 15, 2008

SEPI....

Semalam aku telah berjaya meloloskan diriku untuk pergi menonton wayang.. Ermm kali ni layan filem Sepi.. Da lame aku tak tengok wayang sejak bekerja dengan KFC ni.. almaklumlaa sedia maklum yang keje dengan fast food line ni tak tentu masa.. sekejap keje pagi..sekejap keje petang dan sekejap keja di waktu orang tengah nyenyak tido.. outlet aku 24hrs so ader 3 shift for manager on duty..huhuuhh Back to the Sepi filem..

Filem sepi ni memang best.. aku bagi rating 5 star dan rugi kalau tak pegi tengok sebab feel tengok wayang ngan tengok DVD lain... tapi yang agak membuatkan aku rase tak best dengan kualiti sound system wayang kat GSC Mid Valley... tak tau same de quality sound of film or from the GSC.. Anyway kisah ni mengisahkan kesepian 3 orang watak iaitu Adam, Sufi dan Imaan dalam situasi yang berbeza... more bout the film pegi la tonton.. tak rugi tiket wayang sebab feel tu susah nak cari..

Sepi.. boleh kata semua orang akan merasa akan perasaan itu.. ermm in my life tak lari juga dengan sepi ni kan.. ermmm ye la hidup lonely di dunia yang aku ceburi ni membuatkan aku lebih matang.. walaupun ada rakan2 sejawatan namun mereka nun jauh dari tempatku dan perbezaan shift membuatkan hidup ni sepi dah tak macam awal2 training..hhuuhuh lagi sepi apabila cuti hari orang bekerja dan rakan2 yang lain keje...huuhuhuh kadang2 bosan dengan life macam ni apatah lagi apabila hati tidak terisi sejak lame aku putus cinta dulu..huhuhiuu my life was busy with work only even from university... life full of work.. (study.. MPP activities etc..) but rakan2 ade untuk menghiasi kekosongan itu.. tapi sejak da keje ni hanya laptop dan juga internet menjadi peneman di kala kebosanan..hhuhuuhuhu ermmm xpe bak kate uncle(somobody in politician) yang aku jumpa haritu berpesan kalau kita rase susah..ada orang lain lebih susah dari kita... we must think positive in whatever situation in order to develop positive solution...huuhuhuuhu

No comments:

 

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of avlcreative.blogspot.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.
SorrY!! goMenDasaI.. Maaf.. Atas kecelaRuan Bahasa Yang digunakan.. Saya menulis mengikut keselesaan dan ayat2 yang terkeLuaR di waktu itu..hehehhehe