Social Icons

Pages

Monday, February 11, 2008

Exam..Exam..Exam..

Hrmm balik jer dari PD..aku menerima surat panggilan peperiksaan kemasukkan PTD..Hrmm salah satu cita-cita aku..memang nak jadi PTD.. da alang-alang belajar politik dan pentadbiran yang mengkhususkan pentadbiran awam apa ke salahnye aku meneruskan perjuangan tersebut...
Disebabkan aku da lamer x study pasal polisi pentadbiran kerajaan sebab last 2 sem aku banyak belajar lebih kepada management than from administration... most administration subject mase Dip.. so kenalaa study untuk lulus dengan cemerlang...Doakan kejayaan aku hingga dapat menjadi PTD.. Terima kasih kat kawan2 yang sentiasa tak putus2 kasi dorongan dan semangat dalam aku meneruskan perjuangan ini...

No comments:

 

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of avlcreative.blogspot.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.
SorrY!! goMenDasaI.. Maaf.. Atas kecelaRuan Bahasa Yang digunakan.. Saya menulis mengikut keselesaan dan ayat2 yang terkeLuaR di waktu itu..hehehhehe