Social Icons

Pages

Thursday, January 17, 2008

reunion...


hrmm ahad lepas (13 Januari) ada satu perjumpaan yang sangat best dalam hidup aku.. yerlaaa bukan senang kiter nak jumpe balik kawan sekolah... sedar tak sedar da hampir 6 tahun aku tinggalkan alam persekolahan... petang tu kitorang reunion kat Bumbu Bali ngan Mc D.. Namun, orang yang nak aku jumpe sangat iaitu "E" tak dapat datang.. Hrmm sedih but hopefully dapat jumper kembar aku niehh...

Paling best skali reunion ni M bawak skali album gambar sewaktu zaman sekolah tu.. Flash back kembali zaman-zaman muda remaja yang sangat seronok..dan kalau leh nak kembali balik ke zaman tu... 5 orang sahabat baik..namun akhirnya hari ini kita semua berjaya juga... ye laa kitorang dulu memang terangat-sangat nakal.. dan nak dijadikan cerita kami ni semua pengawas dan dalam geng kitorang ni ader orang kuat pengawas... saper lagik kalau bukan ketua pengawas...huhuhuuh Petang tu semua citer kuar..huhuhuuh yang best korek saper la buah hati si "S"..hrmm nampak gayanya after "E" kawin adakah "S" akan menyusul...huhuhhuuh aku???? hrmm lambat lagilaa sebab sampai sekarang hati ini tak terisi kembali selepas hampir setahun aku putus cinta..hahahaha Single & Available lagi hahhahaha

nak citer semua zaman sekolah aku memanglaa xhabis...hanya kita sahaja yang tau citer tu.. hrmm banyak kenangan waktu sekolah... dan aku memang berterima kasih waktu sekolah sebab dari sekolah laaa aku menggilap bakat aku sebagai pemimpin.. dan dari itulaaa aku mula berjinak-jinak menjadi pemimpin pelajar hingga menjadi JPK dan MPP di UiTM... Pemimpin di peringkat nasional belum terfikir lagi kerana aku masih muda dan belum ader hati nak berjinak-jinak..Impian ader cuma tunggulahh ianya akan menjadi realiti atau tidak..hehehhee Tapi berbakti buat masyarakat tak kira di Malaysia ataupun peringkat antarabangsa masih diteruskan...

~~Hidup tanpa berbakti kepada masyarakat seperti tidak membalas jasa kepada masyakat..kerana bagi aku kejayaan aku di dalam pendidikan tanpa wang mansyarakat (loan/schorlarship) aku tidak menjadi seperti aku hari ini~~~~ Adalah menjadi tanggungjawab aku untuk bersama-sama memajukan negara ini.. walaupun hanya sedikit pengorbanan sahaja daripada aku...namun sekurang-kurangnya dapat membals jasa...

~Don't ask goverment what they do for U, but ask yourself what u do for goverment and nation....~~~~~

No comments:

 

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of avlcreative.blogspot.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.
SorrY!! goMenDasaI.. Maaf.. Atas kecelaRuan Bahasa Yang digunakan.. Saya menulis mengikut keselesaan dan ayat2 yang terkeLuaR di waktu itu..hehehhehe